Адрас:   вул. Першамайская 24a, г. Любань, 223812

Тэлефон/факс: +375179455141 +375179467656

e-mail:   isp@lyuban.minsk-region.by (для дзелавой перапіскі)

Час працы: панядзелак-пятніца, з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00
Выхадныя дні: субота, нядзеля

Электронныя звароты (для электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб)

1 1 1 1 1
1
1
1
1
1
1
Галоўная / Улада / Раённы выканаўчы камітэт / Кіруючы справамі райвыканкама

Кіруючы справамі райвыканкама

Кіраўнік справамі райвыканкама
Кайдо Алена Фёдараўна  
Кабінет 2.1.
Тэлефон 8 (01794) 67595
Курыруе пытанні планавання і выканання плана работы райвыканкама, каардынацыі працы апарата, упраўленняў і аддзелаў райвыканкама, сельскіх выканаўчых камітэтаў па пытаннях захавання рэгламенту райвыканкама і Правілаў унутранага працоўнага распарадку, стану справаводства, прававога забеспячэння, кантролю выканання дакументаў, працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у райвыканкаме, сельвыканкамах, рэгістрацыі насельніцтва, справаводства і архіва, арганізацыі вядзення сакрэтнага справаводства і сувязі.
Арганізуе падрыхтоўку, правядзенне і афармленне пасяджэнняў райвыканкама, апаратных рабочых нарад у старшыні райвыканкама, прыём грамадзян, працу па ўдасканаленні структуры і штатнага раскладу райвыканкама, ахове, зместу, эксплуатацыі будынкаў і інжынерных камунікацый райвыканкаму, фінансаваму і матэрыяльна-тэхнічнаму забеспячэнні дзейнасці апарату райвыканкама, раённага Савета дэпутатаў, сельскіх выканкамаў, эфектыўнаму выкарыстанню бюджэтных сродкаў, правядзенне закупак тавараў (работ, паслуг) за кошт сродкаў, прадугледжаных на ўтрыманне апарата райвыканкама, транспартнага абслугоўвання апарата райвыканкама, арганізацыйна-гаспадарчага забеспячэння прыёму дэлегацый (замежных, урадавых і іншых), адміністрацыйнай камісіі, заключае ва ўстаноўленым парадку дагаворы па зместу і тэхнічнаму абслугоўванню будынкаў (памяшканняў, абсталявання), гаспадарчай дзейнасці райвыканкама. Забяспечвае захаванасць пячаткі райвыканкама і выкарыстанне яе па прызначэнні.
Каардынуе дзейнасць кіравання справамі райвыканкама:

  • аддзела па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;
  • сектара бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці кіравання спраў райвыканкама;
  • дзяржаўнай установы «Любанскі раённы архіў».

Курыруе дзейнасць па пытаннях, аднесеных да кампетэнцыі райвыканкама, натарыяльных кантор, юрыдычных кансультацый, архіваў.
Забяспечвае рэалізацыю патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарата», працу апарата і структурных падраздзяленняў райвыканкама, сельвыканкамаў па ўмацаванні выканальніцкай дысцыпліны, дзейнасць райвыканкама і арганізацый Любанскага раёна па рэалізацыі заяўнага прынцыпу «адно акно», забяспечвае правядзенне аналізу такой працы ў раёне.
Ўзаемадзейнічае з сельвыканкамамі па курыруемых напрамках дзейнасці.
Забяспечвае ўзаемадзеянне райвыканкама з рэспубліканскімі і абласнымі дзяржаўнымі органамі і ўстановамі юстыцыі, аддзелам унутраных спраў райвыканкама, іншымі арганізацыямі па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі ўпраўлення справамі.
Узначальвае:

  • адміністрацыйную камісію пры райвыканкаме;
  • тэндэрную (па дзяржаўных закупках тавараў для райвыканкама).